قالب سازی فن آورپلاستیک قالب سازی فن آورپلاستیک .

قالب سازی فن آورپلاستیک

خدمات قالب سازی فلزی

خدمات قالب سازی فلزی انواع مختلفی دارد که یکی از پر کاربردترین آن ها قالب بتن فلزی است. قالب سازی لارج پنل یکی از انواع قالب سازی های فلزی محسوب می شود. این نوع قالب های صنعتی را می توان بدون درز ساخت. به همین دلیل این قالب ها از دفرمه شدگی ساختمان جلوگیری می کنند. و در استحکام یک ساختمان می توانند تأثیر بسزایی داشته باشند. این نوع قالب سازی ها  ویژگی های مثبت زیادی دارد که ...

 مزیت استفاده از قالب سازی فلزی و قالب سازی فلزی بتن
قالب سازی فلزی و قالب سازی فلز بتن در ساختمان سازی استفاده می شوند. این نوع قالب ها از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار برخوردار هستند و  محصول نهایی حاصل از آن ها فاقد درز بوده و در برابر ترک خوردگی مقاوم بالایی از خود نشان می دهد. اساس استفاده از قالب فلز بتن بدین گونه است که بتن ها یک سازه موقت به حساب می آیند و بعد از استفاده از سازه ها جدا می شوند و قالبسازی فلزی بتن در صورت ریزش و فشار بالا از شکل بد و دفرمه شدگی ساختمان جلوگیری می کنند. از طرفی دیگر این قالب سازی فلزی بتن باعث ایجاد صافی، یکنواختی و نظم در کلیه سطوح می شود. از همه مهم‌تر سرعت اجرای ساختمان یا ساختمان سازی را به میزان زیادی بالا می برند.

قالب سازی فلزی و  ساخت قالب بندی لارج پنل
قالب بندی لارج پنل یکی دیگر از روش های قالبسازی فلزی است که در ساختمان سازی از آن استفاده می شود. قالب سازی فلزی و  ساخت قالب بندی لارج پنل رایج ترین و مطلوب ترین روش های ساخت سازه محسوب می شود. در این روش از ساخت قالب از قالب های با ابعاد بزرگ برای بتن ریزی و قالب بندی استفاده می کنند. از دیگر کاربردهای قالب سازی فلزی و  ساخت قالب بندی لارج پنل می توان به استفاده از آن ها در  دیوارهای اکسپوز، بدون درز، دیوار های داخلی، دیوار های خارجی و غیره اشاره نمود.

به طور کلی در قالب سازی فلزی و  ساخت قالب بندی لارج پنل درزها بسیار کم هستند به همین دلیل قبل از بتن ریزی باید درب ها و پنجره ها را نصب کرد. اگر واضح تر بخواهیم بررسی کنیم که از قالب بندی لارج پنل چه زمانی باید استفاده کرد،  می توانیم مراحل زیر را پیشنهاد دهیم:

در ساختمان سازی ابتدا بهتر است فوندانسیون و آرماتوربندی انجام شود. و سپس قالب ها مورد نظر طبق نقشه طراحان در جای خود قرار گرفته بتن ریزی شده و سپس جدا شوند. پس از آماده سازی کف، سقف مجموعه به کمک روش های سکوی بتن ریزی،  براکت تنظیم کننده قالب، شوتینگ و غیره زده شده و سپس تیم آرماتوربند کار خود را تکمیل می کند. و در آخر قالب ها فلزی به وسیله جرثقیل یا تاور به طبقه دوم ساختمان مورد نظر انتقال می یابد تا فرایند تکرار شود.

آموزش قالب سازی فلزی و ساخت قالب فلزی
برای قالب سازی فلزی و ساخت قالب های فلزی دستگاه های مخصوص و به روز نیاز است به همین دلیل آموزش قالب سازی فلزی و ساخت قالب فلزی کار ساده ای نیست. با همین ویژگی ها هم آموزشگاه و کارگاه های زیادی آموزش قالبسازی فلزی و ساخت قالب فلزی را انجام می دهند. افراد بعد از گذراندن آموزش قالب سازی فلزی و ساخت قالب فلزی قادر به انجام برش، خم، کشش، فرم، پروگراسیو و غیره هستند.

هر دوره قالب سازی حتماً شامل کار با نرم ‌افزارهای قالب سازی نظیر Solid Work می شود که آموزش قالب سازی فلزی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در آموزش های قالب سازی فلزی و ساخت قالب های فلزی علاوه بر کار با نرم افزار و طراحی و ساخت قالب، در رابطه با مواد مصرفی، کیفیت آنها، درجه سختی و ... نیز باید صحبت می شود. آنچه که یک قالب ساز پس از گذران دوره آموزش قالب سازی فلزی و ساخت قالب فلزی باید بلد باشد ساخت قالب های فلزی با مقاومت و استحکام بالا است.

 

صحبت در رابطه با خدمات قالبسازی فلزی در شرکت قالب سازی فن آورپلاستیک تنها جنبه آموزشی دارد. زیرا این شرکت در زمینه قالبسازی پلاستیک و قالب سازی صنعتی دارای تجربه 20 ساله است. برای کسب اطلاعات در رابطه با خدمات قالب سازی می تواند با واحد بازرگانی 09121832488 تماس حاصل فرمایید.

قالب سازی قطعات صنعتی پیچیده - تولید قالب

طراحی و ساخت قالب‌های تزریق پلاستیک - ساخت قالب دایکاست


برچسب: قالب سازی فلزی، خدمات قالب سازی فلزی، قالبسازی فلزی، آموزش قالبسازی فلزی، خدمات قالبسازی، قالب سازی فلزی بتن، ساخت قالب بندی لارج پنل، قالب بندی لارج پنل، قالب سازی، قالب ساز، آموزش قالب سازی فلزی، قالب های صنعتی،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۷:۵۶ توسط:نویسنده موضوع: قالب سازی نظرات (0)